Izreke i citati o prijateljstvu

"Čovjek čovjeka ne može upoznati dok s njim ne pojede onoliko soli koliko može zubima podići."
Buddha

"Tisuće svijeća se mogu zapaliti od jedne, a život te svijeće se neće umanjiti. Sreća nikada nije umanjena kada je podijeljena sa drugima."
Buddha

"Zlonamjernog prijatelja treba se bojati više nego divlje zvijeri; zvijer će vam možda raniti tijelo, ali zao prijatelj će vam raniti duh."
Buddha

"Ne treba vjerovati ljudima s kojima smo se tek sprijateljili, a koji pokazuju da smo im draži od njihovih starih prijatelja; tako će se ponašati i s nama kada steknu nove prijatelje."
Hans Christian Andersen

"Pravi se prijatelji u nevolji poznaju."
Ezop

"Treba pomoći prijateljima kada im je to potrebno, a ne dokazivati se kad su oni već propali."
Ezop

"Zajednički život neće uvijek učvrstiti prijateljstvo."
Ezop

"Bračna ljubav stvara čovječanstvo; prijateljska ga usavršava; ali razuzdana ljubav kvari ga i ponižava."
Francis Bacon

"Čovjek nerado postaje prijatelj neke žene, ako joj već može biti ljubavnik."
Honore De Balzac

"Svakome ću priznati pravo da me prevari- osim prijatelju!"
Mehmed Meša Selimović

"I prijateljima treba reći istinu u lice."
Ivan Cankar

"Skladnost u mišljenu stvara prijateljstvo."
Demokrit

"Ako pri svakoj prijateljskoj usluzi odmah misliš na zahvalnost, onda nisi darovao, već prodao."
Fjodor Mihajlovič Dostojevski

"Smrt. Vječita misao. Prijatelj iz djetinjstva. Nasušna hrana mojih dana i mojih noći. Pritajena klica svijesti u našim zaboravima. Jedino stalno i vječito prisustvo u nama."
Vladan Desnica

"Prezreti ljude znači vladati njima."
Vladan Desnica

"Prijateljstvo je vazda slatka odgovornost, nikad udobnost."
Khalil Gibran

"Dobro guram, kroz život buran i mada živim dosta sretno, ja nemam nikoga konkretno...Uz kog bi bio i sretan i lud i tako miran i siguran svud, ja nemam nikog da mašta i priča mi svašta svu noć..."
Đorđe Balašević

Bila je moja zlatna šansa, a tek sam načeo svoj krug. Moj mali vjerni Sančo Pansa, moja ljubavnica, suborac i moj najbolji drug..
Đorđe Balašević

"Karakter se ne može razviti kroz lakoću i mir. Jedino kroz iskušenja i patnju se duša može ojačati, vizija pojasniti, ambicija inspirirati i uspjeh postići. Moji prijatelji ispisali su priču mog života. Na bezbroj načina preokrenuli su moje mane u sjajne prednosti i omogućili mi da koračam smireno i sretno pod sjenkom mog nedostatka."
Helen Keller

"Ženin najbolji prijatelj je njena majka."
Dorothy Parker

"Žena može postati prijatelj muškarcu samo ovim redom: prvo poznanica, zatim ljubavnica, pa tek onda prijatelj."
Anton Pavlovič Čehov

"Ne postoje naši stalni pijatelji i naši stalni neprijatelji, postoje samo naši stalni interesi."
Winston Churchill

"Učena je žena pravi bič za svoga muža, za svoju djecu, svoje prijatelje, svoju poslugu i za čitav svijet."
Jean Jacques Rousseau

"Jadna je ona ljubav kojoj mašta prestaje biti prijateljica."
Arturo Graf

Nema komentara:

Objavi komentar