Izreke i citati o čudima

"Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, i još čudnije: kako nam često baš to malo nedostaje!"

Ivo Andrić

"Ljubav je poezija osjetila (osjećaja)."
Honore De Balzac

"Najljepše čudo svijeta, skupi se uz mene i šuti."
Miroslav Mika Antić

"Treba mrziti smrt. Treba pobijati smrt, bez predaha, svim sredstvima, na svakom koraku. Treba mobilizirati sve ljudske snage na tu mržnju protiv smrti. Jer u životu kao da se i ne radi drugo nego samo umire. Život kao da i ne znači drugo nego nanizati velik, grdan broj umiranja, svojih rođenih i tuđih, - pa najzad umrijeti, sasvim umrijeti. Prestati doživljavati čak i umiranja!"
Vladan Desnica

"Kako bi se čovjek radovao, kako bi se radovao u pravom, čistom smislu te riječi, treba za jedan trenutak opet postati dijete. Radost je stvar koju odrasli ne poznaju. Oni tom riječju nazivaju nešto sasvim drugo, sasvim različito. Treba mnogo, mnogo naivnosti za pravu, čistu radost. Prava je radost ustvari bezrazložna. U tom i jest njena čudesna ljepota."
Vladan Desnica

"Vrlo je čudno imati takav uspjeh. Idem na nastupe i ljudi mi prilaze govoreći kako smo strašni. I ja pomislim: Mi još ništa nismo napravili! Pogledajte, sve što je bend do sada napravio je jedan LP i nekakav mali polu- album. Često se pitam jesmo li sve ovo zaslužili. Mada nadalje mi radimo turneje i svakako plaćamo naše dugove. Biti zaglavljen 10 godina u svim tim bendovima... lijepo je biti u poziciji kada možeš zarađivati od glazbe."
Duff McKagan

"Čuda se ne događaju u suprotnosti s prirodom, nego samo s onim što mi podrazumijevamo pod prirodom."
Sveti Augustin

"Ne znam što tražim, ni gdje trebam tražiti, ali sam u jedno siguran- kako je to negdje blizu i kako ću ga nekako prepoznati i osjetiti. "
Slаvišа Pavlović

"Nada je kao Sunce, kao vatra. Uništava mrak. Podgrijava i ozaruje. Nadajte se, jer kao što virusi ne prežive u ključaloj vodi koja stoji iznad vatre, tako će i ono loše nestati jer je otjerano istinskom nadom."
Slаvišа Pavlović

"Kada čovjek dotakne dno, obično se preda, zastaje i tako pasivan, ukočen od svoje ogorčenosti i poraza, ostane na dnu. To se zove pesimizam. Rijetki su ljudi koji to dno, taj poraz i tu ogorčenost razumiju na pravi način, pa ponovo, nepredano kreću, s mnogo više sigurnosti, svjesni da od dna ne mogu dalje i da svaki pokušaj, bez obzira koliko loš bio, vodi ka uzvišenju. Skoro uvijek, ljudi tog tipa, pronađu svoje mesto na piramidi uspjeha, pa tako bezbrižni i iskusni, gledaju dno kao najobičniju odskočnu dasku. To je za mene optimizam."
Slаvišа Pavlović

Nema komentara:

Objavi komentar